lördag 11 augusti 2018

Recension: Estelle & Thild Biohydrate All-in-one Tinted Mosturizer

Under denna varma sommaren som har varit vill ja inte hålla på med för mycket smink och jag köpte Estelle & Thild färgade dagkräm för att dra ner på produkter utan att tumma på återfuktning av ansiktet. Estelle & Thild Biohydrate All-in-one Tinted Mosturizer Light 295 kr / 50 ml kommer i två färger light och medium och båda fungerar nu på sommaren men jag valde att köpa en ljusare. 
Jag har applicerat både med fingrar och med en foundationborste från Zoeva och båda går lika bra. Det tar ett tag innan krämen går in i huden eftersom det i grunden är en dagkräm och inte en foundation. Den täcker lättare och lämnar hyn lite "dew:ig".
Denna är bra inget snack om saken! Jag gillar att den känna naturlig och skonsam mot hyn och färgen blir bra. Lite puder och rouge och jag är klar. Betyget blir 4 av 5!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar