söndag 23 september 2018

Recension: MAC Studio Fix 24-Hour Smooth Wear Concealer / Anti-Cernes NW22

MAC har lanserat en ny concealer som ska täcka mellan till hög och hålla under 24 timmar. MAC Studio Fix 24-Hour Smooth Wear Concealer / Anti-Cernes NW22 köpte jag och har testat under några gånger nu. Den täcker bra under ögonen och ljusar samtidigt upp lite och jag brukar ha NW20 men fick utprovat aningen mörkare NW22. Den ska sudda ut ojänheter och ge fin finish som ska hålla under hela dagen. Jag tycker att den lever upp till dessa tre saker och jag har främst använt den under ögonen. 
MAC Studio Fix 24-Hour Smooth Wear Concealer / Anti-Cernes NW22 kostar 200 kr för 7 ml och kommer i 33 färger från NC10 till NW55
Som jag har använt conealern tycker ajg att den håller hög kvalite och jag ger den 4 av 5 i betyg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar