fredag 17 december 2021

Chanel Fall Winter Collection 2021 - Le Vernis, Contraste Blush, Stylo Ombre Et Contour

Jag verkligen gillar verkligen Chanel´s höstkollektion 2021 och jag köpte på mig några saker. Nagellacken har jag sedan innan så de vet jag att jag gillar men både rougen och en krämiga kajalen är nya för mig. Tonerna är dova och går i grått, brunt och kakhi samt att Chanel bryter av med en dovare vinröd.
Jag köpte Le Vernis Beige Cendré #909, Stylo Ombre Et Contour Graphit #17 och Joues Contraste Blush Ombre #608 och där var mycket fina saker som man kunder köpt mer. Jag har dock innan visat er det mörkare nagellacket Brun Fumé som också fanns i denna kollektion. 


Contour Graphite som är en krämigare eyeliner som jag har använt till en ögonskugga vilket jag har lagt på vid fransraden och sedan suddat ut med en pensel för att mjuka upp färgen. 
Detta är en "a taupe grey".
Ett av de fyra nagellacken som var med i hösten kollektion heter Beige Cendré och är så snyggt! Det är en "soft grey" och jag har använt två lager på mina bilder samt över- och underlack. 

Rouget som var med i höstkollektionen var slut överallt så jag beställde från Chanel´s egen hemsida och det kom några dagar senare. Joues Contraste Ombre #608 är en väldigt neutral färg som är en aning kallare matt brun. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar