söndag 2 januari 2022

CAIA Cosmetics - en trio av ögonprodukter

Till jul köpte jag för första gången lite ögonprodukter från Caia Cosmetics. De hade nyilgen släppt nya singel ögonskuggor och jag kände att det var dags att testa på märket. Caia släpper flera set där man får testa produkter till en lite billigare peng. Just det jag köpte heter Eye Shadow Duo och kommer med en singelskugga i valfri färg samt deras nya ögonskuggsprimer. 

Det jag köpte var All Eyes On Me, Singel Eyeshadow Precious och Round Blender Brush 05. 
Round Blender Brush 05 ska användas till att tona ut skuggor och blanda ihop - känns användbar och basic.
Den väldigt fina färgen Precious på singelögonskuggan är fin och den ger bra med färg samt att den är snygg bara själv på ögonlocken. Jag skulle säga att den är en kallare brun med toner åt rosa.


                                                          

All Eyes On Me är Caia´s nya ögonskuggsprimer och jag tycker att av det jag har testat är den helt okej, den gör sitt jobb. Det gäller att få den att torka helt för att där efter applicera ögonskuggan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar