tisdag 30 oktober 2012

Månadens diss - oktober

Månadens diss är en produkt som jag har fått i en GWP, vilket i sin tur var bra :)
Jag verkligen gillar The Body Shop´s Nutrigantics serie - allt från deras fuktighetsmask till deras serum allt är toppen. Dock är det än sak jag inte kan med i denna serie - ansiktsvattnet Nutriganics Refreshing Toner. Egentligen är det inte själva funktionen på dessa ansiktsvatten som göra att det hamnar på månadens diss utan det är doften. En frän illaluktande syntetisk doft som säkert är väldigt naturlig eftersom den kommer från The Body Shop! Det hela resulterade i att jag inte kunde använda upp min lilla flaska på 60 ml utan den fick slängas...

3 kommentarer:

  1. Läskiga dofter är aldrig kul!

    SvaraRadera
  2. Usch! Gillar oparfymerad huvård, men det får ju för den skull inte lukta illa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna var inte oparfymerad (tror jag), men den åkte bort ändå!

      Radera