fredag 11 mars 2011

Bobbi Brown Customizable Palettes Eyeshadow

Efter min Bobbi Brown rouge palette gjorde jag också en med ögonskuggor som jag visade med en fotd. Jag tänkte nu visa hur både paletten och ögonskuggorna ser ut.
Det finns tre paletter med 3, 4, eller 5 tomma fack och stor spegel i locket att fylla med vad man vill inom ögonskuggor, rouge och läppglans. Till ögonskuggspaletten valde jag paletten med fyra.

Min tanke var två ljusa, en mellan och en mörk skugga och lite olika finish på de.
Överst är Navajo är en creamy pinkish white och Champange Quartz är en light metallic gold. Underst är Fawn shimmer mauve och Smoke är en deep brown black.
Från vänster; Navajo 53, Champange Quartz 2, Fawn 9 och Smoke 24
Jag behöll en av ögonskuggorna som jag köpte i sin singel förpackning och detta är färgen Bone 16 i Shimmer Wash Eyeshadow som är en off-white med finns shimmer och en otroligt mjuk formula.

Man tar ut skuggan lätt ur sin förpackning bara trycker ut den under ifrån och sätter tillbaka den lika lätt.


En perkeft highlighter skugga med fint skimmer i.

3 kommentarer:

  1. Så fin! Jag har varit väldigt nyfiken på att se denna.Kul att du ville visa!

    SvaraRadera
  2. Mycket fint etui och bra val av skuggor.

    SvaraRadera
  3. jag har bara en lite fårga, var köper du dina bobbi brown saker? :)

    SvaraRadera