lördag 7 mars 2015

Recension: Maybelline Lash Sensational Mascara

När man är på jakt efter en böjande maskara och det precis har kommit en ny maskara på marknaden blir man väldigt sugen på att testa. Jag kände starkt att Maybelline Lash Sensational Mascara (139 kr) kunde vara något bra!
"Volymmascara med solfjädereffekt som ger dig solfjäderformade fransar med sensationell volym.Den revolutionerande solfjäderformade borsten har 6 olika typer av borsthår. De inre borsthåren fångar och framhäver varje frans. De yttre borsthåren breder ut fransarna som en solfjäder."
Detta är en maskara helt i min smak - perfekt till vardags. Den kommer med en gummiborste som ska fånga upp varje frans och bredda ut fransarna som en solfjäder, vilket den gör. Jag gillar att den får med alla ögonfransar, dock är den lite svår att få bort med en duoremover. Resultatet blir var jag förväntar mig och priset gör inte saken sämre. Betyget blir en stark 4 av 5.

1 kommentar:

  1. Japp- en sådan mascara skulle jag också kunna tänka mig att ha! Fint definierat resultat!!

    SvaraRadera