måndag 21 mars 2016

Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick Lolita II

Den bästsäljande färgen hos Kat Von D skulle jag säga är Lolita. Färgen Lolita är en rosbrun färg som täcker ypperlige och håller sig snygg under flera timmar. Detta gäller alla Everlasting Liquid Lipstick från Kat Von D. Nu köpte jag inte Lolita eftersom jag upplevde den för brun på mina läppar utan Lolitas syster - Lolita II som är varmare och går mot korall hållet. 
Jag kan inget annat än att hålla med att Kat Von D´s förpackningar är snygga med svart och snirkligt mönster i silver. Har läst att Kat själv har designat det.
Det flytande läppstiftet kommer i en lång tub med en vanlig skumapplikator och den glider på snyggt och lätt på läpparna och täcker mycket bra. Formulan är hållbar och räcker många timmar samt att den torkar matt, dock känns inte läpparna torra.
Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick Lolita II

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar