söndag 27 mars 2016

Månadens tre favorit produkter - mars 2016

Denna månad pratar vi om två nykomna rengöringar som jag har lagt till in min hudvårdsrutin och de gillas mycket. Utöver detta är det en rougeborste som har kommit tillbaka...
Jag köpte Bobbi Brown Blush Brush i somras och tyckte att de var lite för hård och tog upp för mycket pigment vilket gjorde att jag la den åt sidan. Dock gav jag den en chans till och samtidigt tvättade borsten mycket grundligt vilket gjorde den mer fluffig och mjuk. Nu används den varje dag och är väldigt bra.

Philosophy Microdelivery Exfoliation Facial Wash köpte jag i höstas och jag vill klassa den som en snabb peeling lite då och då. Jag köpte inte med starka produkter i min hudvård men då och då behövs det lite extra krut då fungerar Philosophy bra.

PIXI Glow Tonic behöver ingen närmare presentation. Den gör sitt jobb och ger en lyster till huden, dock använder jag inget Pixi Glow Tonic varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar