måndag 29 maj 2017

Bobbi Brown Art Stick Liquid Lip Naked Pink

Vi kan inte komma ifrån att det är inne med flytande läppstift och fler och fler märken hoppar på tåget. Nu senast kom det några flytande läppstift från Bobbi Brown och jag köpte en klassisk färg som passar till allt.
Bobbi Brown Art Stick Liquid Lip är ett flytande läppstift med hög täckförmåga och den kommer i en mjuk klämbar förpackning som ska göra appliceringen lätt. Själva tippen är lite smal tycker jag och det är lite svårt att få det snyggt direkt
Som ni ser på bilden är färgen Naked Pink väldigt pigmentrik och sitter rätt så bra på läpparna under dagen.
Bobbi Brown Art Stick Liquid Lip Naked Pink - a soft pink nude
Här har jag applicerat Naked Pink på läpparna och jag gillar färgen och den passar bra till min färgton.
Jag hade sedan tidigare Bobbi Brown Art Stick vilket är föregångaren till Art Stick Liquid Lip. Här har jag de två färgerna Naked Pink och Dusty Pink att visa upp och jämföra i formulan.
Av färgerna att döma är det mer glans i den flytande varianten och här kan man också variera täckningsgraden om man vill medan Art Stick är mer matt och färgen blir mer fyllig. Själva färgerna skiljer sig också lite och Naked Pink är mer lila medan Dusty Rose är mer kall och rosa.

1 kommentar:

  1. Bra! Personligen fördrar jag när det är mer glans än matthet

    SvaraRadera