lördag 29 augusti 2009

Jag gick ner i träsket....

....och hamnde i ODD MOLLY himlen!

Efter mitt senast inköp en Markout Blouse, har jag blivit helt insnöad på Odd Molly. Så det blev några saker till :) Ett vitt basic linne #215 Rib jersey tank i vit och från Odd Molly skincare blev det en showergel och en bodylotion så nu kan man lukta som Odd Molly också :)



Efter ett besök på Åhlens City här i Malmö och är rätt så chockad att det har fått upp iprincip hela fösta höstsläppet där, trodde jag inte då det så sent som tidigare i veckan hängde några enstaka left-overs där, bara kul.
Så några tester senare blev det ett linne i färgen almost black #889 100 gr Lovelove Tank. Upplever detta som en rätt så lång modell och kommer bli fin fint under andra plagg.

Nu väntar jag bara på att min Lovley Knit #233 ska komma, det kanske får bli en förtidig födelsedags present :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar