onsdag 3 maj 2017

Charlotte Tilbury läppglans & läppenna

Sedan två år tillbaka har jag letat efter Chalotte Tilbury´s läppenna Pillow Talk och äntligen kunde jag beställa från Feelunique och beställde även ett läppglans som matchar perfekt. Jag tänkte att vi ska ta en titt på sakerna jag köpte.
Läppglanset Lip Luster är mer ett läpplack som ger bra med färg och jag köpte färgen Seduction. Seduction är en var mellan rosabrun som är väldigt fin på läpparna.
 Något som slog mig var den lilla förpackningen som innehåller 3,5 ml vilket är lite. Förpackningen har jag inget att klaga på i övrigt och utan smidig och enkel att använda.
Charlotte Tilbury Seduction - nude pink
 Seduction

Läppennan Lip Cheat i Pillow Talk skulle jag säga är en av Charlotte Tilbury´s bästsäljare och även en must-have. Färgen är perfekt och den är så skön på läpparna.
Lite kul med att förpackningen är i guldbronze...

Här har jag använt enbart läppennan och bilden nedan blandat Pillow Talk och Seduction tillsammans.
 Pillow Talk
 Pillow Talk + Seduction

1 kommentar:

  1. Härligt att du slutligen fick tag i det. Så snygga bilder!!!

    SvaraRadera