torsdag 27 juli 2017

Månadens tre favorit produkter - juli 2017

Svensk sommar bjuder på olika sorters väder och det gäller att ligga steget före. Det är nästan enbart nya saker som har fått vara med i månadens tre favorit produkter. 
Estelle & Thild´s nya eco-makeup är rätt så bra enligt mig och jag har använt mig av rouget BioMineral Freash Satin Glow Blush Soft Pink rätt så mycket dock har jag jag kombinerar den med en mer pigmentrik rouge och denna som en highlighter.

Benefit Shy Beam är en flytande highlighter som jag har använt mer än vad jag trodde. Den blir perfekt som en grund under en rouge eller som en ljusrosa highlighter enbart. Shy Beam är enkel att tona ut och håller bra under dagen.

Jag har lite problem med att få brun utan sol snyggt och jämt. Jag köpte James Read Gradual Tan H2O Tan Mist och det är inte svårt att misslyckad med BUS:en nu mera. Det är bara att spruta några sprut i ansiktet och vänta några timmar och vips klart! Undra om det finns till kroppen också...?

1 kommentar:

  1. James Read Gradual Tan har jag själv funderat på och tydligen så funkar det

    SvaraRadera