måndag 23 mars 2009

Vänta, vänta oohhh denna väntan....

Tja vad ska man säga det är inte kul att vänta över helgen.....Gjorde en till beställning hos Kiehl´s. Har blivit mitt nya favvo märke på hudvård. Först ut var Decleór sedan vad det Håkansson Skin och nu Kiehl´s! Ringde till Sthlm i torsdags och beställde en bodylotion, peeling, toner (som jag hade fått prov på sedan förra gången) och en ögonkräm. Får väl se vad jag tycker om det nu. Det bästa av sakerna som jag bestälde förra gången är låt tänka.......hhhmmm....ALLT! Nja, kanske inte läppgloss:et, finns betydligt bättre :) Typ MAC!


Vet inte vad jag ska ta av makeup eller hudvård, att jobba med absolut makeup och därför får det bli inressemässigt båda :) VArför ska man behöva välja då man kan få både och.När jag se bilden ovan får jag en sådan härlig känsla av ansiktsbehandlingarna på Sunwing Sandy Bay Resort Fitnesse & Spa (Cypern) Dream on....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar