tisdag 20 september 2011

Are They´re Real? Yes, They´re Real Lashes from Benefit!

Äntligen har Benefit´s nya maskara They´re Real! kommit hem till mig och förväntningarna var skyhöga. Och det är inte konstigt efter all statistik som står på utsidan av förpackningen. För att nämna något såg 94% dramatisk längd och volym och 100% (alla vill säga) såg långvarigt resultat. They´re Real!
Maskaran har jag köpte genom Lookfantstic men finns även på Feelunique och ASOS. Den innehåller 8,5 gram och kostade £18,50.

Förpackningen är i lite shaker stil med silverfärg och bosten är en gummiborste med även piggar på toppen.

Den speciella bosten ska göra appliceringen lättare och komma åt alla småfransar samt separera, ge volym, göra fransarna längre och böja dom. Allt för ett perfekt och långvarigt resultat.



På bilderna har jag jobbar bra med maskaran på både övre- och undre ögonsfransarna och lagt på flera lager.

Mitt intryck av They´re Real! maskara är väldigt bra och jag gillar den. Jag tycker bäst om gummiborsten på maskarna för att få fram fint separerade fransar och den sitter faktiskt på väldigt bra. Betyget blir ett starkt Väl Godkänt.

7 kommentarer:

  1. Wow! Sådana fransar vill jag också ha :)

    SvaraRadera
  2. Låter bra.. man får vel prova den snart då =)

    SvaraRadera
  3. Oj jisses vad långa dom blev!

    SvaraRadera
  4. Fantastiska fransar! Som gjorda att flirta med:)

    SvaraRadera
  5. Har nog aldrig sett någon med så långa undre fransar! :-) Jag har denna mascara i mitt förråd, men vill använda min Sumptuous Extreme från Estée Lauder ett tag först nu. Den är också väldigt lovande kan jag rapportera, recension kommer snart i min blogg.

    SvaraRadera
  6. Tack för alla snälla kommentarer om min långa underfransar :) Det är väl lite arv och maskara som har fixat de så fina!

    SvaraRadera