onsdag 17 juni 2009

MAC´s Style Warrior!!!

Så var Style Warrior ute på MAC diskarna runt om i landet. Dt verkar har varit en hypad kollektion med den gula skuggan "Bright Futur" som största lockbetet även läppstiftet som jag köpte verkar ha varit hot-stuff.
Så coola förpackningar, I like! Även ytterförpackningarna är roliga i de olika djurmönstren.

Allt jag köpte.

Fem ögonskuggor; Typ jag kunde inte bestämma mig ;)

Som klockan med start på den gula; Bright Future, Vibrant Grape, Sofr Force, Night Manoeuvres, Tempting

Lipstick i "Brave New Bronze", Beauty Powder Blush i "Eversun", Luster Drops i "Pink Reble", test på Solar Bites i "Bronzescape"
Lipswatch på Brave New Bronze
Jag gillade överlag kolletionen, fast ogillar hypen kring vissa av sakerna, typ blir en sådan hysteri att få tag i dem, fast vist hypar jag själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar