torsdag 29 oktober 2009

Good Karma?! från Lush

Under onsdagen skulle jag en liten sväng lite minibutiken Lush som ligger i Center Syd i Löddeköpinge. En lite butik så att säga men där finns några godbitar. Mitt ärende var Halloween serien som kom för ett tag sedan och innehåll då duschkrämen Ghost, med doft av vita liljor. Lite kul tänkte jag som då var sugen på att testa denna. Duschkrämen släpptes i en 250ml för 99 kr och en 500ml för 179kr. Då jag såg att den lilla flaskan var slut och den större kändes för stor och främst för dyr fick jag nosa vidare på andra saker.

Jag hittade efter stund den otroligt god doft vid namn Karma, typ Lush´s mest säljand doft :) Lukten kan väl beskrivas som citrus med inslag av apelsin och patculli. Har väl inte lagt märke till den innan bara...Så det fick bli en tvål med denna goda goda doft, ett shampoo I love juciy, en liten duschkräm Snow Fairy (deras julkollektion), en ansiktepealing med kol och en duscholja.

Jag testade också Karma Kream detta är en bodylotion med samma doft som tvålen, så gott. Så nästa gång jag kommer in på Lush igen kommer det att bli en Solid perfume i just det Karma!

2 kommentarer:

  1. Fint namn Karma:) Tror att ordet står för energi och utstrålning...;)

    SvaraRadera
  2. Karma är ju något man vill ha mycket av :)

    SvaraRadera