måndag 5 oktober 2009

På sminkfronten intet nytt!


Har lite idé torka men jag kan ju passa på att göra en liten update :)

Angående smink så går jag och väntar på Black Style och DSquared2 från MAC, det är några riktiga godsaker. Det verkar som att de kommer att komma torsdag 15:de oktober, hoppas inte att det blir försenade denna gången, för här är saker att hämta hem. I like!

Ska imorgon tisdag på min andra ansiktbehandling och det ska bli kul att höra om min hud i ansiktet har förändrats från förra gången. Då var den torr och känslig och jag har enbart använt Dermalogica´s produker under sex veckors tid. Detta lite för att testa dom om de verkligen gör/gjort någon skilnad.

Bilen ska sedan besiktigas på torsdag; Så tråkigt jag som bara tycker att det är att tuta och köra!

Efter helgen hade spenderat i stan och sedan med en tur på Nova Lund fick jag tag i ett par nya höst/vinter skor :)

Var under lördagen hemma hos Anna och Micke för att de på deras två nya små kattungar, Ville och Leo...

1 kommentar:

  1. Inget är som väntans tiden....:)
    Men hoppas också att MAC kan hålla vad de lovat denna gången. Vet att det är många som väntar................

    SvaraRadera