fredag 21 maj 2010

Sommarsaker från Lush

De som känner mig vet att jag älskar nyheter, detta kan var allt från mat till smink bara produkten är ny ska den testas Speciellt är det LE (limtied edition) saker som står högst på listan då dessa kommer att försvinna sedan och tog man inte chansen från början blir det svårt sedan :)

Så nu var det dags för nya saker från Lush med sommar tema.
Chrlotte Island är en body tint som används som en färgad bodylotion och förvinner vid nästa dusch. På bilden nedan är det till vänster utsmörjt och till höger den färgen som är i flaskan.
Nästa sak var en slags av concealer vid namn Colour Supplement jag valde färgen Yellow light och det fanns fyra att välja mellan. Tycker att det är lite kul med att Lush har börjat lite med smink.

7 kommentarer:

  1. Men smetar inte Charlotte-krämen av sig på kläderna?

    SvaraRadera
  2. Nix, det verkar som att den går in som en vanlig kräm.

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag sugen på lite Lush-shopping, men jag känner mig lite tveksam till Charlotte-krämen. Den ser ju ut att ge ganska mycket färg så jag skulle nog oroa mig för att resultatet skulle bli flammigt.

    SvaraRadera
  4. Ärligt var det inte riktigt vad jag hade tänkt mig, man får snörja på rätt så bra för att just slippa flammigheten.

    SvaraRadera
  5. Hmmm...ja det kan vara svårt i början när de ska utveckla nya produkter inom make. Bra att nyansen i alla fall stöter i gult så att den dämpar rodnad på solstekt näsa :)

    SvaraRadera
  6. Oh, I'm curious about the foundation too! I hope you like it! =) And Charlotte looks very interesting. I might have to give that one a try!

    SvaraRadera
  7. Pinch: I think that the foundation is realy a concealer and that you can blend it into your facialcream to make it tinted.

    SvaraRadera