måndag 27 december 2010

The Body Shop The Sparkler

Så här i jul och nyårs tider passar ju lite extra glitter väldigt bra. I The Body Shops julkollektion The Joy of Sparkle hittade vi massa av glitter och glam bland annat en all over shimmer produkt med namnet The Sparkler.

Själva produkten är väldigt söt med sin lilla puder puff som man trycker på för att applicera det skimmrande pudret. Det är en ljuv doft av japansk körsbärsblomma som sprider sig och ett silverosa skimmer puder blir en riktigt fullträff.

The Sparkler är tänkt att man ska ha lite var man vill skimmra extra t.ex. i håret, på kinderna och i dekoltaget. På bliden ovan har jag spplicerat lite på kindbenen för en extra touch.

5 kommentarer:

  1. Åh! Jag är så glad att jag fick en sparkler i julklapp :) jag tror att jag kommer ha mycket nöje med min ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, så kan man åckså se på saken!

      Radera
  2. Åh vad fin den ser ut, hade haft en fin plats på sminkbordet!

    SvaraRadera
  3. Den är verkligen fin kanske mer fin än praktisk :)

    SvaraRadera
  4. Mycket snygg och retro flacon. Grattis till inköpet.

    SvaraRadera