tisdag 13 juli 2010

MAC In the Groove; Läppstift

Jag börjar med att visa läppstiften från MAC´s In the Groove. Det ingår sex läppstift och fem är LE.
Jag köpte två av läppstiften och har ett sedan tidigare, Creme d´Nude längst till höger.
De övriga två är från vänster; I like it like that och Jazzed. Alla läppstiften är i cremesheen formulan och är mjukgörande och relativt bra täckande i färgen.

I like it like that beskrivs som en Deep blue pink och är lite åt det lila hållet.
Jazzed är en Bright coral pink.
Creme d´Nude är en pale muted peach beige och är det perfekta nude-läppstiftet. Denna ingår i det permanenta sortimentet.

5 kommentarer:

  1. Jag har beställt I like it like that och Jazzed från USA, hoppas verkligen att jag kommer att tycka om dem... Funderar lite på Go for it också men jag har inte riktigt bestämt mig. Hur tycker du att de blir på läpparna?

    SvaraRadera
  2. Ser ut som de är ganska krämiga och fina. Stämmer det?
    I like it like that! ;)

    SvaraRadera
  3. @Lina: Cremesheen är mina favorit läppstift från MAC då de täcker br och är vårdande.

    @A: Vist de stämmer bra!

    SvaraRadera
  4. Hej Emma! Vart kan jag köpa Mac I like it like that och Jazzed i Sverige? De fanns inte på Kicks hemsida. har du några förslag? Tack!

    SvaraRadera
  5. Eftersom både Jazzed och I like it like that är LE färger är det nog lite svåra att få tag på. Det blir nog att kolla utlänska sidor om du ska lyckas.

    SvaraRadera