torsdag 8 juli 2010

Naglar i fokus

Jag var på jakt efter en bra nagelolja och fann en på Nailsbodybeauty. Där fanns även lite andra saker som jag beställde hem :)

Tåseparerare från CND (Creative nail design)

Art Deco Quick Spray, denna sprayas över nagellacket för att det ska torka snabbare.
SolarOil från CND.
Nagelolja med mjukgörande ingredienser som kan avnändas 1-2 gånger per dag.
Två nagellack från OPI. Vodka & Caviar från Russian till vänster och Parlez-Vous OPI? från France till höger.

Vodka & Caviar har jag varit på jakt efter ett bra tag och älskar den blåröda färgen.
Parlez-Vous OPI? har den grålila färgen som bara är så snygg.

4 kommentarer:

  1. Fin fångst =) Jag blir väldigt nyfiken på ARtdecco-sprayen!

    SvaraRadera
  2. Tycker också att sprayen verkar vara ett måste om man är otålig och vill att lacket ska torka fortare än fort.

    SvaraRadera
  3. Sprayen är verkigen bra. Typ spraya vänta och klart!

    SvaraRadera
  4. Jag är också sugen på Vodka & Caviar, kan inte få för många röda lack. :-)

    SvaraRadera