tisdag 26 april 2011

Sol, sommar och bronzer

Vårt avlånga land har nu blivit besökt av solen och inte bara en dag utan flera. Något som är väldigt tydligt att det är sommar på väg är alla olika bronzing puder som poppar upp lite varstans. Tidningar tipsar om hur vi får en solkysst look med lite bronzer och vi drömmer om den där perfekta solbrännan.
Jag har under flera år använt mig av MAC Bronzing Powder i Golden samt MAC Blush Ombre i Springshine funkar fint både bronzer och som blush. Nu är jag så på jakt efter ett nytt bronzing puder och mitt val har fallit på NARS Bronzer i färgen Laguna. Det är ett brunt puder med guld skimmer. Problemet är lite att NARS inte kan köpas i Sverige utan det blir webshopping. Förr hade HQ Hair NARS och jag har beställt där ifrån innan de har dock slutat att sälja NARS nu. Jag har hittat en ny sida, amerikansk dock, som skickar till Sverige. Sedan har vi ju alltid NARS egen hemsida med leverans till oss nordbor.

2 kommentarer:

  1. Jag är trogen NARS Laguna användare, har provat otaliga bronzers men den här slår alla med hästlängder - BÄST!

    SvaraRadera
  2. Solpuder är ett måste året om tycker jag. Nöjer mig dock med märket Isadora och Make Up store:)

    SvaraRadera