fredag 16 november 2012

Orly Naughty or Nice Collection Holiday 2012 - flaskbilder och swatches

Av de sex nagellacken från Orly Naughty or Nice julkollektion fick jag hem de två röda nagellacken. Det klarröda Unlawful och skimmerlacket Torrid (som är riktig vacker). Jag tänkte direkt att de är rätt så lika nagellacken från höstens Fired Up! Torrid är en lite ljusare version på Smolder och även Unlawful är ljusare och mer klarröd än Ignite. Ni finner julnagellacken redan ute i butikerna och för 135 kr flaskan.
Unlawful - Torrid 
 
Orly Unlawful - red creme
Orly Torrid - deep red shimmer

4 kommentarer:

  1. Torrid är jättejättefin! Men min favvo från kollektionen är ändå glitterlacket Halo som inte liknar något annat jag sett. Tänk att man kan bl kär i ett lack.;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inte riktigt into glitterlack så därför blev det Torrid som blev bäst. Även Miss Conduct ser vacket ut!

      Radera
  2. Guldstjärna för Torrid som är jätteläckert! Å andra sidan är båda lacken bra eftersom de är så olika i sin formula så kompletterar de varandra bra

    SvaraRadera