måndag 26 november 2012

Rodial Skin Care on the Go - GLAMTOX-kit

Något av det bästa med julen är att det släpps prisvärda boxar både inom parfym, smink och hudvård. Man kan snabbt och till en billigare peng köpa på sig och testa innan man eventuellt köper en full-size. Jag har fastnat för hudvårdsmärket Rodial och ville testa på deras Skin Care on the Go set. Den innehåller mini produkter från GLAMTOX serien och just den ska minska rynkor, återfukta huden samt ge den en ny glow - Rodial menar att detta är hudvård med Botox effekt.
Jag klickade hem mitt ex. från Lookfantastic för £31,50 vilket blev ca. 335 kr, men Ni hittar den också på Skincity (499 kr), Matas (515 kr) samt på Eleven (515 kr). Värdet på setet ligger på 965 kr.
 
Inne i förpackningen hittar vi fem småtuber med rengöring, dag- och nattkräm, serum och läppbalsam.
GLAMTOX Cleansing Balm 30 ml (Full-size 639 kr/100 ml)
GLAMTOX Day SPF 15 15 ml (Full-size 1089 kr/50 ml) och GLAMTOX Night 15 ml (1089 kr/50 ml)
GLAMTOX Snake Serum 2,5 ml (Full-size 1499 kr/25 ml) och GLAM BALM Lip 2,5 ml (Full-size 219 kr/10 ml)

Jag är väldigt spänd på att ser hur min hy kommer att bli efter detta, för tänk Botox effekt utan ingrepp :) Bäst bli att använda alla sakerna under min hudvårdsrutin och inte blanda in andra, mest för att huden ska vänja sig vid produkterna. Ska bli kul och se om Rodial kommer att leva upp till mina höga förväntningar!

1 kommentar:

  1. Toppen med de där lådorna så ut i butikerna och på nätet och fynda!!!

    SvaraRadera