söndag 6 januari 2013

Skillnaden på att fynda och att fynda! - Björn Axén Tools Airstyler

Som sagt är det skillnad å att fynda och att fynda! Jag har länge varit sugen på en så kallad Airstyler eller varmluftsborste från Björn Axén Tools - ett märke som jag gillar och är nöjd med. Jag tyckte dock att 595 kr var väldigt dyrt så när jag av en slump gick på 50% rabatt inne på Kicks var det inget snack om saken längre... 
Det blev ett självklart köp av OBH Nordica Björn Axén Tools Airstyler och jag är så nöjd.
I förpackningen ligger själva varmluftsdelen, en hårborste, en rundborste på 22 mm och en på 35 mm samt en bruksanvisning. Själva borstarna har keramisk beläggning och den kommer med olika inställningar för luften (care, dry och cool) samt med en långsladd på 2,8 m. Principen med en Airstyler är att man kan borsta eller styla håret samtidigt som man torkar det och med rundborstarna är det lätt att skapa volym eller lockar.

1 kommentar: