torsdag 14 mars 2013

Botten är nådd! - NARS Smudge Proof Eyeshadow Base

Jag har varit väldigt nöjd med NARS Smudge Proof Eyeshadow Base (£19) som nu har tagit slut. Det är ett bra alternativ till Urban Decay Primer Potion när man inte vill ha den extrema intensiteten på ögonskuggan. NARS variant håller ögonskuggorna på plats bra under dagen och smälter fint i huden. 
Själva primern är vitaktig, men torkar matt och genomskinlig på huden. Förpackning er en lång tub med en lite snedställd applikator och jag brukar att applicera med fingertopparna på ögonlocken. Detta är faktiskt en ögonskuggsprimer jag hade kunnat tänka mig köpa igen, tyvärr är den dock lite dyr...

2 kommentarer:

  1. En sådan behöver jag eftersom min ögonskugga alltid vill lägga sig i veckat. Vad är priset? Finns det ngt budgetalternativ som är lika bra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör alltid med en ögonprimer under skuggorna. Kolla in UDPP och köp över nätet om du vill komma ner i pris!

      Radera