lördag 6 augusti 2011

Mina samling av Chanel Nail Colour

Jag har redan visat er min samling av MAC nagellack och tänkte bjuda på mina Chanel nagellack. De är inte lika nånga som MAC men de jag har är några riktigt fina nagellack :) De fyra nagellacken som ajg har har alla varit med i olika kollektioner och var till en början LE-lack, men man kan fortfarande hitta de lite varstans.

Från vänster; Particuliére #505, Paradoxal #509, Pearl Drop #511, Black Pearl #513
Particuliére satte trender för "ler" naglar med sin brungråa taupe färg våren 2010. Hösten 2010 kom Paradoxal en skimrande grålila färg.
Våren 2011 för Chanel var skimmer igen med det vit guldiga Pearl Drop och sedan det mörkare grågröna Black Pearl.

3 kommentarer:

  1. Härlig samling! LE lack är bäst men om de utgår när man gillar dem mycket är det ju lite trist.

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att kika in i samlingen!

    SvaraRadera