fredag 28 december 2012

Julklappsboxar julen 2012!

Det finns ingen bättre tid på året än under julen att shoppa på dig prisvärda julklappsboxar. Det kommer i allt från paletter till julset med både dofter och hudvård - i mina advents julklappstips har jag visat flera stycken. Jag har själv har fått hem tre olika julklappsboxar - där en var julklapp och två köpte jag själv.
Bliss "Best in 'Glow' Box" 645 kr (värde 1380 kr) innehåller fyra full-size produkter i Bliss Oxygen-serie. Jag har varit väldigt sugen på att testa på Bliss Triple Oxygen Instant Energizing Mask och här blev det nästan vad bara den kostar och de övriga sakerna blev en stor bonus.
I den stora Best in 'Glow' boxen hittade jag Fabulips Softening Lip Balm 3,12 gram, Triple Oxygen Instant Energizing Mask 100 ml, Triple Oxygen+C Energizing Cream 50 ml och Fabulous Foaming Face Wash 197 ml.
Bliss "Zest" Wishes ca 100 kr (värde ca 210 kr) kommer i en liten Bliss-necessär och innehåller småprodukter i blood orange+white pepper serien. Body Butter 50 ml, Soapy Suds Body Wash+Bubbling Bath 60 ml och High Intensity Hand Cream 30 ml var det som låg i. 
Bliss Mistletoe Musts 99 kr (värde 220 kr) kommer med en handkräm High Intensity Hand Cream 30 ml och ett läppbalsam Fabulips Softening Lip Balm 3,12 gram.
 
Voluspa Set of 3 495 kr (värde 750 kr) kommer med tre full-size doftljus med dubbelveke i metallkoppar från Masion-serien med en brinntid på 50 timmar. Dofterna är Crisp Champagne, Saijo Persimmon och Mandarino Cannela.
Lady Gaga FAME 329 kr (värde 545 kr) och inköpt på 50% rea! I doftboxen ingår Lady Gaga FAME edp 30 ml och 10 ml i rollerball samt en tatuering.
Från Esteé Lauder-gruppen kom en väldigt trevlig julklapp i år - en lyxig parfym från Tom Ford Violet Blond (Edp 50 ml) som inte finns att få tag i Sverige.

2 kommentarer:

  1. Bara ÄLSKAR jullådor, särskilt när de är på REA!!!! Klickade hem 4* Burberry Body- julaskar på Kicks rea:) Synd jag missade Voluspaljusen. Får bli bättring nästa år!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem älskar inte julboxar och det gäller att vara het på gröten innan de försvinner :)

      Radera