onsdag 16 oktober 2013

Recension: & Other Stories Body Scrub

En av mina favorit kroppspeelingar för tillfället är & Other Stories Body Scrub (90 kr / 250 ml). Den finns i flera olika dofter och färger och just den jag har är doften Punk Bouquet och är i en svart färgad förpackning och själva peelingen är lite lätt beige.
Detta är verkligen en favorit hos mig och mest på grund av den lite annorlunda konsistensen på själva peelingen. Den är rätt så torr när man använder den, men tillsammans med vatten skrubbar den på bra och är väldigt effektiv. Doften är mjuk och trevligt som namnet antyder - en bukett blommor. Jag tror att jag ska testa på en annan doft nästa gång (enbart för att vidga vyerna) och betyget blir 4 av 5!

1 kommentar:

  1. Låter härlig! Äääääälskar allt med SPA-känsla:))

    SvaraRadera