onsdag 13 augusti 2014

Sephora Brush PRO

Jag har enbart hört gott om de nya makeup borstarna från Sephora och deras PRO-serie. Så när jag var i Kph och var inne på Sephora kunde jag inte motstå att köpa på mig ett par. Det blev en en multi-tasker till ansiktet och en för concealer.  
De känns riktigt bra i handen och skaften är långa och borsten är väldigt mjuka och känns kompakta. Med #56 den större modellen använde jag för att applicera en hel makeup för ansiktet med; Foundation, puder, bronzer och rouge och den fungerade väldigt bra till detta. #57 är en rätt så hård smalare borste för concealer men jag testade för ögonskuggor och andra krämprodukter vilket fungerande utmärkt. De håller en hög kvalité och priset är DKK 215 för den större och DKK 170 för den mindre.
Sephora Collection PRO Airbrush Concealer Brush #57 - Sephora Collection PRO Flawless Air Brush #56

1 kommentar: