lördag 16 augusti 2014

Underbar läppduo från Giorgio Armani Beauty!

Det som fattades i min Giorgio Armani uppsättning var två läpprodukter och jag köpte en läppenna och ett läppstift när jag senast var i Danmark. Giorgio Armani disken inne på Magasin håller ett bra utbud och personalen är trevlig det är alt kul man man får en expedit som kan svenska :)

Det bästa enligt mig man kan köpa från en kollektion är ett läppstift och Armani läppstiften kommer i olika versioner och håller hög klass. Jag visste inte riktigt vilken färg jag skulle satsa på utan mer vilken av de olika läppstiften jag skulle köpa. Det blev Giorgio Armani Rouge d'Armani och till detta en läppenna Smooth Silk Lip Pencil.
Smooth Silk Lip Pencil #4 är en mjuk läppenna i en perfekt MLBB färg och den passar väldigt bra ihop med läppstift eller enbart på egen hand med lite transparent läppglans över.
Giorgio Armani Rouge d'Armani #100 är en perfektion i en hylsa. Med sin tunga förpackning och med GA stämpel på utsidan och printat i själva läppstiftet gör detta i ett ypperligt läppstift.
Rouge d'Armani #100 är en beige rätt så tunn färg men som sitter på läpparna väldigt bra och håller sig snygg. Den passar perfekt till en enkelt vardagssminkning eller till en mer sotad look.

Swatches på läppennan #4 överst och läppstiftet #100 underst.
Självklart följde lite prover med! Test på Giorgio Armanis flytande highlighter, face fabric och luminous silk foundation.

2 kommentarer: