torsdag 27 augusti 2015

Månadens tre favorit produkter - augusti 2015

Jag har hittat en concealer som jag aldrig kommer att byta ut - så bra är den! Månadens tre favoriter innehåller bland annat denna toppen produkt...
& Other Stories har många fina saker i sitt beauty sortiment och rougerna är något av dom. & Other Stories Blusher "Canvas Taupe" är en enkel matt bas färg med en blanding av rosa och brunt lite lika Illamasqua Naked Rose.

NARS Radiant Creamy Concealer Vanilla (Light 2) är den bästa jag någonsin har testat. Den ljusar upp runt ögonen, täcker där det behövs och sitter hela dagen - ett halleluja moment!

REN Vita Mineral Emollient Rescue Cream funkar till det mesta bland annat torra händer, fötter och armbågar. Även om jag upplever den som fett tycker jag att den försvinner snabbt in i huden och återfuktar.

1 kommentar: