söndag 2 augusti 2015

Tom Ford Nail Lacquer Bordeaux Lust 16

Som ni har förstått har lite nytt Tom Ford smink kommit hem till mig från London. Jag hade en lista med mig med färger och produkter och tänkte visa er vad jag köpte. Jag har valt att presentera sakerna kategoriskt och börjar med nagellacket jag köpte.
En underbar blandning av Tom Ford saker, jag fick även med mig fina prover. Ett prov (1 gram ordinarie innehåller 3 gram) på läppstiftet Pink Dusk, dofterna Grey Vetiver och Noir båda för män.

Tom Ford Nail Lacquer Bordeaux Lust #16 - vilken dröm! Detta är ett klassiskt mörkrött nagellack som håller lika fin toppkvalité som mitt andra nagellack från Tom Ford Toasted Sugar 02. Jag kände att jag ville ha ett beige och ett rött - två enkla färger som inte kan gå fel. När jag stod på Harrods i London och skulle välja föll valet på Bordeaux Lust 16. 
Tom Ford Bordeaux Lust 16 - clear midetone red
På bilderna har jag använt mig av underlack från Isadora Second Nail, två lager av Tom Ford Bordeaux Lust 16 och inget överlack. Tom Ford´s nagellack är underbara att måla på och resultatet blir utom ordentligt fint. Färgen bli mättad och blank - me like!

1 kommentar:

  1. Läckert! Särskilt till höstens kläder i grönt svart grått o vin!!

    SvaraRadera