lördag 8 augusti 2015

Tom Ford Lip Color - Spanish Pink 01 & Pink Dusk 07

Redan när jag först testade läppstift från Tom Ford förstod jag att jag var fast i Tom Ford himlen. I London köpte jag två läppstift extremt lika till utseendet dock ej samma. Jag kan tycka att mitt Tom Ford Nude Vanille 12 kan var aningen för ljus vilket gjorde att jag kollade efter två färger mörkare.
Det första valet föll på den rosatonade Pink Dusk 07 som är en perfekt färg till mig och det jag var ute efter. Den är krämig och väldigt pigmenterad samt håller bra under några timmar. Tänk er en MLBB-färg fast lite ljusare, detta har blivit min nya to go.
Lyxiga hylsor och TF i toppen på läppstiftet!
Här har jag Pink Dusk 07 på läpparna och enkel makeup i övrigt.
Den andra färgen heter Spanish Pink 01 och är också en rosatonad färg fast den drar åt korall hållet. De n håller samma höga klass som Pink Dusk 07, dock föredrar jag att använda denna tillsammans med varmare makeup.
Lip Color Spanish Pink 01 på läpparna och Cheek Color Ravish 05 på kinderna - en perfekt kombo.
På bilden ovan har jag Pink Dusk 07 överst och Spanish Pink 01 underst - lika men ändå olika.
Tom Ford Spanish Pink 01 - light pink coral
Tom Ford Pink Dusk 07 - light pinky mauve
Av de två färgerna jag har visat er är det än så länge Pink Dusk 07 som är favoriten!

1 kommentar:

  1. Riktigt fina färger men jag gillar nog Spanish Pink 01 mest!

    SvaraRadera