onsdag 6 juli 2016

BECCA x Jaclyn Hill Champagne Collection Face Palette

Det har varit mycket snackande om den kommande kollektionen Champagne som highlight drottningen Jaclyn Hill gjort tillsammans med BECCA. Jag hade möjligheten att förbeställa både highlight paletten och ögonskuggs paletten på Space NK - dock har de dragit tillbaka paletten (pga. dålig kvalité) och jag fick efter en månadstid paletten hemskickad till mig.  

BECCA x Jaclyn Hill Champagne Collection Face Palette (£48) innehåller två highlighter och tre rouger. Förpackning är rätt så stor och är superfin i vitt och guld med en stor spegel i locket.
Överst i paletten finns tre rouger vara två är mineral och den andra är med skimmer. Underst finns de två highlighterna varav en är helt ny i färgen.
Highlight; Champagne Pop - Prosecco Pop
 Rouge: Rosé Splitz - Amaretto - Pamplemousse 
På bilden nedan har jag använt mig av rougerna Rosé Splitz och Pamlemousse och Champagne Pop som highlighter.

1 kommentar: