söndag 10 juli 2016

Dolce & Gabbana Perfect Mono Cream Eye Colour Nude 30

Vid mitt besök i Rom hade jag fokus på att köpa på mig några saker från Dolce & Gabbana Beauty. Först ut att visa är en krämögonskugga med namnet Perfecy Mono Cream Colour i färgen Nude 30. Det är en matt krämögonskugga som fungerar perfekt som bas och sedan en annan skugga över för att markera globlinjen.
Ögonskuggorna kommer i glass förpackningar med guldigt skruvlock.
Dolce & Gabbana Perfect Mono Cream Eye Colour Nude 30 - matte neutral beige
Jag har testat lite olika krämskuggor redan och Dolce & Gabbana tillhör den torrare sorten och jag tycker inte heller att det fungerar så bra att applicera med pensel utan fingret blir bäst. Färgen Nude 30 är snygg och åt det kallare hållet av den beigea färgskalan.

1 kommentar:

  1. Fint! Lyxigt att handla märket just i ROM!!!

    SvaraRadera