tisdag 12 juli 2016

NABLA - ett italienskt märke

Det har kommit ett nytt märke på den svenska markanden och det är det italienska märket Nabla. De har det mesta i sitt sortiment till ett bra pris. Jag köpte tre saker från Nabla från en webbutik och det kom efter två dagar. Bra där!  
Nabla har precis släppt en ny kollektion innehållandes sex rouger och sex highlight/conturing puder. Jag köpte ett av rougen i Blosson Blush serien - Regal Mauve.
Förpackningen är tänkt att lätt kunna tas ut ur sin dosa och sättas in i en palette. I förpackningen hittar vi också en spegel.
Nabla Blossom Blush Regal Mauve - berry mauve with goldshimmer
Nabla släppte även tre highlighter och counturing puder i sin Shade & Glow-serie och jag köpte färgen Angel som är de ljusaste av de tre.
Nabla Shade & Glow Angel - light champagne with copper and pink glow
Utöver rouget och highlightern köpte jag ett läppstift i kanske den bästa nude grålila tonen jag har hittat hitintills. Nabla Diva Crime Modern Matte Lipstick Rock N Nude.
Då jag först tog ut läppstiftet ur sin förpackningen upplevde jag det som litet dock innehåller det 4,2 gram.
Färgen är helt matt vilket är snyggt och dn är en kallare nude med lilagrå underton - perfekt. Det torkar matt och känns behagligt att använda och det håller under ett par timmar på läpparna.
Nabla Diva Crime Modern Matte Lipstick Rock N Nude - matte greytoned nude
Alla tre produkterna var superfina och kvalitén är bra de kostar 149 kr / st. om någon är intresserad.

1 kommentar: