onsdag 13 juli 2016

Tre nya Zoeva borstar till samlingen!

Zoeva borstarna är super tycker jag och jag använder tre av de jag redan har till daglig praxis. Jag köpte på mig tre nya två klassiska ögonskuggborstar och en för highlighters/conturing. 
De nya borstarna till min samling är; #105 Luxe Highlight & #232 Luxe Classic Shader & #231 Luxe Petit Crease
#105 Luxe Highlight är en avsmalnad borste för att precis kunna applicera highlighter, bronzer, blush eller conturing kostar 155 kr.
#232 Luxe Classic Shader är som det låter på namnet en vanlig borste till att applicera ögonskugga på locket och packa på med färg - den kostar 105 kr.
#231 Luxe Petit Crease är en mindre mer smal borste för att komma åt lite lättare i globen och även göra skuggan mer definierad - kostar 105 kr.

1 kommentar: