tisdag 5 januari 2010

Coastal Scents

Detta är paletterna de flesta pratar om nu. De har dock funnits ett bra tag på marknaden men har varit svåra att få tag på i Sverige. Man kan dock beställa direkt från www.coastalscents.com eller från den svenska sidan www.iamias.se.

88 piece palette innehåller ca 50/50 av matta och shimmrande ögonskuggor. Denna finns också enbart med skimmrande ögonskuggor. Har lite svårt för att bestämma mig där.
88 warm palette som innehåller varma nyanser av brunt, beige och plommon.

Förutom ögonpaletter finns det som rouge- och läpppalette.

4 kommentarer:

  1. Då kommer i alla fall inte att bli missnöjd, vilken du än köper..stora favoriten är förstås skimmer paletten. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur, mycket gott. =)

    Jag har 56 paletten från coastal scents och jag ÄLSKAR den. Använder den väldigt ofta. VIsst dock inte att man kunde köpa från svenska sidor. Bra att veta om man kanske vill ha fler =)

    SvaraRadera
  3. Paletten med flera olika färger tycker jag är finast. Å andra sidan så är det ju många som gillar jordnyanser. Ibland tycker jag personligen det är skönt att ha ett fåtal (en) färg att välja på. Blir inte så svårt att välja då :)

    SvaraRadera
  4. Det blev beställt och den varma/bruna paletten är på väg hem till mig :)

    SvaraRadera