lördag 16 januari 2010

MAC Love Lace och Warm & Cosy

Efter julen alla kollektionssläpp var det nu dags för de "vanliga" sakerna att släppas. Som vanligt den 15:de varje månad sätts sakerna upp på diskarna och här är vad som jag valde att utöka min samling med denna gång.


Från Warm & Cosy blev det följande saker;
lipstick "Warm me up", lipglass "2N", eyeshadow "Modelette" och TLC "Feelin´Good"

2N
Warm me up
Modelette och Feelin´Good

Jag tycker att detta är en välkomponerad bas-kollektion, men en hel del fina färger. Alla läpprodukter är mycket bra medan ögonskuggorna är rätt så dåligt pigmenterad och man får arbeta fram en färg. Det är också kul med lite hudvårds saker denna gång.

Det släpptes ju även en annan kollektion vid namn Love Lace. Denna påminner mycket om förra årets Chill och även vissa av sakerna var de samma, jag har redan ögonskuggan Pincurl (från BBR), läppglass:et Icescape (Chill) och läppstiftet Prety Please (ordinarie).

Ögonskuggan "Love Lace" och Care Blend Essential Oil i Orange + Lavender (denna tillhör Warm & Cosy)


Love Lace

Hypnotizing

Två helt olika kollektioner av mjuka softa och varma toner till isigt och skimmrande.

2 kommentarer:

  1. Hur är essential oil? Verkar vara ngt effektivi i vinterklimat?

    SvaraRadera
  2. Oh... den där Hypnotizing måste jag spana in imorron!

    SvaraRadera