söndag 16 september 2012

Make Up Store Konjac Sponge

 Jag blev väldigt nyfiken på den nya Konjac Sponge som har kommit in på Make Up Store. För 85 kr får du en vit svamp som ska komma från konjacörten den är mjuk och med lite silkon känsla. Konjac Sponge är tänkt att använda tillsammans med en rengöring och masseras runt i ansiktet för att både rengöra och exfoliera samtidigt. Svampen är 100% naturlig vilket lämpar sig väldigt bra till känslig hy. Jag har hunnit använda den och hyn blev väldigt len och mjuk efter! Den kommer med ett litet snöre som är tänkt för en smidigt och hygienisk upphängning, när svampen torkar blir den hård - den bli dock mjuk igen vid kontakt med vatten. Enligt mig är Make Up Store Konjac Sponge en kul och ny (för mig) idé.

Samtidigt som jag köpte Konjac Sponge passade jag på att få med mig med Make Up Store´s tidning M #18.

1 kommentar:

  1. Kul nyhet med svampen Men är nyfiken på
    Om du gillar den eller inte.

    SvaraRadera