onsdag 19 september 2012

Recension: Isadora Dynamic Lash Growth Serum

Under en månad (30 dagar) har jag nu hållit på att applicera Isadora Dynamic Lash Growth Serum varje kväll och självklart är det dags för en recension. En maskaratub innehåller 7 ml och kostar 189 kr. 
Denna typ av serum kommer med en vanlig maskaraborste som är liten och kort och gjord av gummi. Jag kommer lätt åt ögonfransarna och den genomskinliga gelen lägger sig fint över fransarna som sedan torkar.
 
Här har vi bilderna från dag 1
 
Halvtid efter 15 dagar 
Resultatet efter 30 dagar!

Jag vet faktiskt inte om mina ögonfransar har blivit så värst längre, jo eventuellt lite :) De har iallafall blivit mer hållbara och har inte ramlat av så mycket vilket har bidragit till att de har ökat i volymen. Jag har dock upplevt att jag har blivit mer torr i ögonen under behandlingen och ibland har jag kunnat ana lite svullenhet på övre ögonlocken. Jag skulle vilja säga att Isadora Dynamic Lash Growth Serum är som en inpackning och en närande kur för ögonfransarna och jag tycker att den är helt okej. Det blir ett starkt Godkänt i betyg.

1 kommentar:

  1. Vad jag kan se utifrån fotodokumentationen:) så har fransarna blivit fylligare och nog en aning längre också! Torrheten och svullnaden i ögonen låter däremot inte så trevlig. Kan ju i och för sig bero på gn annan faktor. Till det dyra priset vill man ju ändå tro att Isadora gjort en kvalitativt bra produkt!

    SvaraRadera