tisdag 2 april 2013

Bobbi Brown Metallic Eye Shadow Sage #4

Jag var ju på jakt efter min palette från Bobbi Brown som jag inte "kunde" köpa förra veckan, nu fick jag både tag i paletten och en ögonskugga. Jag var även sugen på ett av Bobbi Brown´s Lip Color i färgen Sandwash Pink - tyvärr var det slut, men det blir säker snart ett nytt besök. :) 
Metallic Eye Shadow Sage #4 passar utmärkt i min palette och det är en väldigt fin och lite mångsidig färg som passar till mycket.
Ögnskuggan Sage är i Bobbi Brown´s Metallic Eye Shadow vilket menas att det är mycket pigment, mjuk och skimmer i. Färgen är en blandning mellan grönt, guld och grått - vackert.
Bobbi Brown Metallic Eye Shadow Sage #4 - a grey green shimmer
Såklart fick jag denna gången med mig 4 Pan Palette! Det är Bobbi Brown´s tomma paletter som man själv fyller med antingen ögonskuggor eller rouger - så smart.

2 kommentarer:

  1. Väldigt fin och skimrande skugga- bra val!!!

    SvaraRadera