onsdag 10 april 2013

Tre saker för natten från Kiehl´s!

Allting går i vågor... Jag har aldrig använt serum innan och nu är det nästan ett måste, likaså har det nu blivit med ögonkräm. Min kvälls hudvårdsrutin ser lite olika ut beroende på årstid och på senaste tiden har jag märkt att tre produkter från Kiehl´s passar mig ypperligt.
Efter rengöring med make-up remover för ögonen, rengöring för ansiktet (och halsen), eventuellt fuktmask eller peeling och till slut ansiktsvatten avslutar jag med tre saker från Kiehl´s.

Creamy Eye Treatment with avocado som ögonkräm och den ska först värmas upp och sedan dutta in lätt runt ögonen. Midnight Recovery Concentrate är en olja med doft av lavendel som kan använda ensamt eller som ett extra fukt- och lystergivande serum. Detta toppas med Ultra Facial Cream som är en 24 hour återfuktande ansiktskräm.

1 kommentar:

  1. Jag harv precis samma sorts serum från Kiehls men saknar ännu de andra två....Kanske borde komplettera med dem?

    SvaraRadera