torsdag 24 april 2014

Från Clinique´s webshop!

För en tid sedan fick jag erbjudandet att testa på Clinique´s nya webshop - spännande! De lockade med gåva om man köpte över 200 kr och även tre valfria prover vid köp över 500 kr. I förra veckan kom packet och här tänkte jag visa innehållet.
GWP:en kom i en trevlig liten plåtburk och innehöll massor av saker...
På första bilden är det sakerna jag valde själv och på andra bilden är det vad som låg i plåtburken. Det jag valde att använda mina pengar till i webshoppen blev:
Clinique Dramaticlly Different Mosturizing Lotion+, en fuktighets kräm till torr och kombinerad hy.
Jag har länge velat testa på Clinique Long Lasting Lipstick i färgen Runway Coral som en perfekt sommar korall färg!

1 kommentar:

  1. Mysigt med en bonusgåva. Den som väntar på något gott...

    SvaraRadera