onsdag 23 april 2014

Maybelline BABY LIPS

Det har snackats mycket om Maybelline BABY LIPS, men nu är det här! De små läppbalsamen med eller utan färg och på den svenska marknaden släpps sex färger/dofter där de kommer att kosta 39,50 kr per stift och släpps under vecka 17. 

De sex dofterna är:
Intense Care (ofärgat), Cherry Me (röd färgat), Pink Punch (rosa färg), Mint Fresh (ofärgat), Hydrate (ofärgat), Peach Kiss (nude färg)
Självklart var jag snabb och köpa på mig fem av de sex olika dofterna när jag såg att de under vecka 17 kostar 29,50 kr på H&M. Det blev ofärgade Hydrate, lätt nudefärgade Peach Kiss, lätt rödaktiga Cherry Me och härligt rosa Pink Punch samt klara Intense Care.
 Hydrate - Peach Kiss
Maybelline BABY LIPS i Hydrate har en doft av citron och basilika är doftar väldigt likt min favorit från Fresh Sugar. Den är ofärgad och innehåller SPF 20. Peach Kiss är lätt färgat i en svag nude ton med lite skimmer i sig, den doftar självklart persika. Både Cherry Me och Pink Punch fungera som ett färgat läppbalsam och ger en fin aning i sin färg. Cherry Me doftar självklart körsbär och Pink Punch passionsfrukt samt Intense Care av doften mandel.
 Cherry Me
 Pink Punch
 Intense Care
Hör jag någon säga BABY LIPS!

1 kommentar: