fredag 1 maj 2015

MAC Mini Tapered Blending Brush #221

Det finns roligare att köpa än en makeupborste, men ibland blir det bara så. I den senaste kollektionen från MAC is Beauty fanns det en som fångade mitt intresse. Den smala långa #221 en lillasyster till #222 kan man säga. Jag gillar en lite smalare blending brush när jag jobbar med globlinjen - det är lättare att komma åt. Behöver man en ny blending brush kolla in MAC Tapered Blending Brush #221.
MAC´s borstar är handgjorda och kommer med mjuka och hållbara fiberhår.
 De övriga borstarna som ingår i samma familj hos MAC är #217, #221 och #222. Här ser ni en jämförelse mellan de gamla och den nya borsten i mitten.
#217 - #221 - #222

2 kommentarer:

  1. Tacka vet jag Suqqu borstar, MAC's har blivit riviga!

    ~Aila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gilla MAC´s borstar och den nya är inte dum alls. Har aldrig testat Suqqu först på lista står Tom Ford!

      Radera