söndag 31 oktober 2010

Emma S. Skincare

Jag har under hösten fått upp ögonen för den nya hudvårds serien med namnet Emma S. Det är den fd. supermodellen Emma Sjöberg - Wiklund som har släppt en nya hudvårds serie med en massa produkter, detta i samarbete med CCS. Vi finner en del med ageless produkter och sedan en med rengöring och återfuktning.

Jag gillar de stilrena förpackningar med lite olika citat på även namnet Emma S. går ju hem :) När Åhlens nu har 20% rabatt på hela serien tänkte jag testa på två produkterna.


Jag valde Moisturising night cream och Ageless enzym peel. Den sist nämda har jag läst väldigt gott om.

Det blev Moisturising night cream mest för att jag inte använder någon dagkräm och den som jag har nu från Kiehl´s är slut.

Nu på hösten och vintern blir ju huden mer torr så jag tänkte att Ageless enzyme peel ska hjälpa mig med detta problem.

1 kommentar:

  1. Hoppas att du kommer att gilla produkterna lika mkt som de från Derma. och Kiehl´s. Vi får väl se när du nu provar dem där hEMMA:)

    SvaraRadera