måndag 25 oktober 2010

MAC A Tartan Tail - Holiday 2010 Chapter 2

Det andra kapitlet i sagan A Tartan Tail från MAC är de olika mini pigmenten och läppglansen. Nytt för i år är nagellacksset. Dessa brukar vara väldigt populära och jag tror inte att det blir något annat i år. Just detta släppet brukar ligga lite senare, snarare i december än som de andra i november.



Det blir även några Mineralize Set; Närmare besämt tre stycken.

Förra året köpte jag både ett set pigment och ett set läppglans. Just pigmenten tycker jag är väldigt smarta så ett sådant hade jag tänkt mig.

2 kommentarer:

  1. På vilket sätt menar du att de är smarta- hållbara eller pigmentrika?

    SvaraRadera
  2. Eftersom man inte använder upp ett helt original pigment får man här många färger i minder storlkear till ett bra pris!

    SvaraRadera